چگونه می PKD بیمار کند کردن پیشرفت PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می PKD بیمار کند کردن پیشرفت PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک نوع اختلال مزمن پیشرونده است. در مراحل اولیه، بیماران معمولا هیچ علامت یا ناراحتی ندارد. اما بدون درمان به موقع، ممکن است به نارسایی کلیه پیشرفت، سپس بیماران به صورت دیالیز یا پیوند کلیه. سپس، چگونه می تواند بیمار را کاهش پیشرفت PKD؟

پس از طولانی شرایط پیشرفت، برخی از کیست های کلیه ممکن است به اندازه بزرگ گسترش دهد. در آن صورت، این کیست های کلیه گسترش جایگزین عملکرد بافت کلیه و باعث برخی از مشکلات مانند فشار خون بالا، درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، و غیره. پس از آن، بیمار باید به دنبال کمک از دیالیز یا پیوند کلیه. اما شما می دانید که تنها راه برای جلوگیری از آنها است به سرعت پیشرفت PKD.

چگونه می توانید PKD بیمار کاهش سرعت پیشرفت PKD؟

1. دنبال یک برنامه رژیم غذایی علمی:

برخی از مواد غذایی می تواند به کنترل عوارض PKD و کند کردن رشد کیست های کلیه، در حالی که برخی از مواد غذایی دیگر ممکن است تشدید بیشتر شود و باعث تحریک رشد کیست های کلیه. بنابراین، این بیماران باید سعی کنید برای توسعه یک برنامه غذایی مناسب با کمک متخصص تغذیه است.

2. کنترل علائم و عوارض PKD به طور فعال:

هنگامی که کیست های کلیه بزرگ ستم بافت های اطراف خود، فشار خون بالا، پروتئینوری و عفونت ممکن به نظر می رسد. این مشکلات به وخامت بیشتر به راحتی باعث، اگر کنترل نشده به موقع.

3. کوچک شدن کیست کلیه:

از آنجا که کیست های کلیه گسترش هستند که علت ریشه همه مشکلات برای بیماران مبتلا به PKD، آنها باید تلاش خود را برای حفظ کیست های کلیه در اندازه کوچک است. برخی از داروهای چینی مانند مایع منی plantaginis و ریزوم چمن lalang می تواند کمک به تخلیه مایع کیسه و آنها را غیرفعال سلول هایی که ترشح مایع.

4. بازسازی ساختار کلیه:

اگر کاهش عملکرد کلیه، برخی از درمان های مانند سلول های بنیادی ممکن است لازم باشد برای افزایش سطح عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه.

راه های بالا برای کند کردن روند پیشرفت PKD مفید هستند، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: